Velkommen

til Søndersø GF

DGI Minijunior 10-14 år

➥​ Onsdag kl. 18.15 - 20.00 i hal 2 + 3

Minijunior er et DGI hold, der tilbyder en ekstra træning om ugen til dig, der allerede går på et lokalforeningshold.

Træningerne starter ud med en fælles opvarmning, hvor der derefter vil blive sprunget til den store guldmedalje. I løbet af året vil der være ekstratræninger, hvor der vil blive arbejdet på sammenholdet for at skabe et godt fællesskab. Derudover vil vi arbejde med serierne til de kommende forårsopvisninger.

Holdet er for dig der brænder for både at springe og lave rytme, uanset om du er dreng eller pige, eller om du har lavet gymnastik hele livet eller lige er startet.
Vi håber du vil være med til at skabe et hyggeligt sammenhold mellem lokalforeningerne og deltage aktivt i holdets arrangementer.

Der regnes med en 5-6 opvisninger, hvor vi skal ud og fyre den af.

Vi ses på DGI Fyns Minijuniorhold og glæder os til at bygge et fantastisk gymnastikfællesskab op på tværs af foreningerne.

➥​ Opstart i uge 36

Instruktører